Tematyka szkoleń

Szkolenia uwzględniają politykę firmy, specyfikę produktów lub usług. Szkolenie zawsze poprzedzone jest analizą potrzeb, by stworzyć program dedykowany danej organizacji. Stąd podajemy jedynie tematy – dokładny program otrzymujecie Państwo dopiero po wspomnianej analizie. Szkolenia mają formę warsztatową. Teorię ograniczamy do niezbędnego minimum – dokładny opis zagadnień uczestnicy otrzymują w materiałach. Zajęcia prowadzone są w grupach od 8 do 15 osób, mają formę warsztatów, opartych na aktywnych metodach pracy: ćwiczeniach w podgrupach, zajęciach interaktywnych w całej grupie, dyskusjach problemowych, odgrywaniu scenek, burzy mózgów, analizie doświadczeń uczestników, symulacji, studium przypadku.  
 
Na zakończenie szkolenia uczestnicy dostają zadanie wdrożeniowe czyli listę zadań  zgodnie ze schematem:
– co zrobię – co dzięki temu zyskam?
– co zyska zespół (otoczenie)?
– jak to zrobię?
– kiedy to zrobię?
 
Wszystkie szkolenia mogą być zrealizowane w formie stacjonarnej, jak i on-line.
 
Tematyka  szkoleń  dla organizacji:
– Praca w zespole – budowanie i zarządzanie zespołami
– Zarządzanie konfliktem w organizacji
– Przeciwdziałanie mobbingowi w pracy
– Skuteczny menadżer – jak zbudować autorytet
– Menedżer jako mediator
– Kreatywna organizacja (warsztaty kreatywne)
– Asertywna komunikacja
– Jak rozmawiać w trudnych sytuacjach (rozmowy oceniające, dyscyplinujące, zwalniające)
– Jak radzić sobie ze stresem
– Work-life Balance – rzecz o tym jak być zadowoloną  w pracy i życiu prywatnym
– Profilaktyka wypalenia zawodowego
– Metody radzenia sobie w trudnych sytuacjach z klientami
– Warsztaty motywacyjne
– Akademia trenera dla osób prowadzących wewnętrzne szkolenia w organizacji, których celem jest zwiększenie umiejętności prowadzenia efektywnych szkoleń
– Akademia coachingu i mentoringu dla osób kierujących zespołami oraz osób chcących się dzielić wiedzą i umiejętnościami z innymi pracownikami celem zwiększenia skuteczności organizacji